Turite klausimų?

Bendra informacija, pasiteiravimai:

Tel.  +370 5 231 94 84

 

Pasiūlymo pateikimas:

El. p. info@archyvusistemos.lt

Naujienos ir akcijos

Akcija DAROM.

Kiekvienais metais dalyvaujame organizacijom DAROM rengiamoje akcijoje. Šie metai nebuvo išimtis. Kviečiame pasižiūrėti keletą akimirkų iš 2017 m. akcijos.

 

Iron Mountain/ AB “Archyvų sistemos” - 2017-02-02 Kauno „Žalgiris“ - Barselonos „FC Barcelona“ Eurolygos rungtynių rėmėjas

Daugiau informacijos >>

 

AB „Archyvų sistemos“ rems Kauno „Žalgirį“ naujajame sezone.

„Iron Mountain“ Baltijos šalių vykdantysis direktorius Tomas Kriščiūnas: Džiaugiamės, kad naujieji akcininkai iš JAV „Iron Mountain“ supranta krepšinio vertę Lietuvai. Taip prisidedame išsaugojant sporto tradicijas. Smagu dirbti su geriausiais lyderiais.


Gerb. Kliente,

Mes turime svarbių naujienų, kuriomis norėtume pasidalinti su jumis: AB „Archyvų sistemos“ tampa „Iron Mountain“ dalimi.

Mes suprantame, kad tai netikėtas pasikeitimas. Mes, „Iron Mountain“, siekiame kliautis pasitikėjimu, kuriuo pagerbėte AB„Archyvų sistemos“. Jums ir toliau bus teikiamos to paties lygio profesionalios paslaugos ir priežiūra, kuriomis pasitikėjote, kai jas teikė AB„Archyvų sistemos“, ir mes tikimės, kad jūs pasinaudosite išplėstu „Iron Mountain“ informacijos valdymo sprendimų portfeliu. Mes esame įsitikinę, kad šis pakeitimas bus teigiamas jums.

Jūs galbūt jau girdėjote apie „Iron Mountain“. Jei ne, leiskite trumpai pristatyti.

Kas yra „Iron Mountain“?

Įkurta 1951 m., „Iron Mountain“ teikia paslaugas tokioms kaip jūsų įmonėms visame pasaulyje. Kaip ir AB „Archyvų sistemos“, padedame šioms organizacijoms mažinti informacijos saugojimo, prieigos prie jos ir jos naudojimo išlaidas ir riziką. Mes teikiame informacijos valdymo sprendimus, apsaugančius dokumentus ir supaprastinančius verslo procesus, todėl bendrovės gali lengviau pasiekti informaciją ir veiksmingiau vykdyti savo verslą. Mes padedame sunaikinti informaciją, kai nebėra teisinio reikalavimo arba verslo poreikio ją saugoti.

Mes siūlome visą spektrą informacijos valdymo paslaugų, įskaitant dokumentų ir informacijos valdymą, duomenų valdymą, saugų naikinimą ir dar daugiau. Ir mes siūlome specializuotas paslaugas daugeliui pramonės šakų, įskaitant energetiką, finansus, federalinę vyriausybę, sveikatos priežiūrą, draudimą ir teisę.

Ką tai reiškia jums?

Niekas nepasikeis artimiausioje ateityje.„Iron Mountain“ siekia suteikti klientams reikiamos (puikios) patirties. AB „Archyvų sistemos“ komanda ir toliau dirbs su jumis ir pateiks tai, ko jums reikia, tada, kai jums reikia. Mūsų paskyrų vadybininkai ir klientų aptarnavimo komanda sieks suprasti jūsų organizacijos tikslus ir bendradarbiaus su jumis, kad būtų nustatyti geriausi sprendimai jūsų verslo iššūkiams.

Kas toliau?

Mums integruojant „Iron Mountain“ ir AB „Archyvų sistemos“, ateinančiais mėnesiais su jumis susisieks mūsų komandos narys, kuris padės jums patvirtinti jūsų paskyrą, paslaugas ir sąskaitų-faktūrų išrašymo tvarką, taip pat pateiks jums informaciją apie viską, ką jums reikia žinoti apie „Iron Mountain“ paslaugas ir priemones.

Dabar verslas vyksta kaip įprasta. Jūsų pirminiai kontaktai išliks tie pats. Jei turite kokių nors klausimų, susisiekite su vietos klientų aptarnavimo komanda.

Ačiū už jūsų lojalumą, ir sveiki atvykę į „Iron Mountain“!

7. Klientų DUK projektas

Klausimai... rūpesčiai? Mes dirbame jums!

Visų pirma, mes žinome, kad tai netikėtas pakeitimas ir jis gali kelti nerimą. Tikriausiai turite daug klausimų. Mes surinkome kai kuriuos pagrindinius klausimus, kuriuos uždavė (tokie kaip jūs) mūsų klientai, tikėdamiesi jus nuraminti ir suteikti jums pasitikėjimo, kad žinotumėte, kad mes dirbame jums.

Kur turiu skambinti, kai man reikia paslaugos, pagalbos ir jei noriu pateikti užsakymą?

Jūs turėtumėte ir toliau teikti užsakymus dabartinei klientų aptarnavimo komandai, kaip ir darote šiandien. Šiuo metu planuojame integravimą į „Iron Mountain“.Jei mes darysime mūsų sistemų ir procesų pakeitimus, užtikrinsime, kad jūs būtumėte visiškai išmokyti ir žinotumėte apie pakeitimus ir tai, ką jie reiškia mūsų bendradarbiavimo būdui.

Ar turėsiu tą patį kurjerį kaip anksčiau?

Mes žinome, kad tai svarbus jums klausimas ir mes neturime vieno viskam tinkančio atsakymo. Į mūsų įprastas operacijas įeina nuolatinė mūsų kurjerių maršrutų peržiūra pagal tvarkaraščius ir darbo krūvį. Taigi, kurjeriai gali pasikeisti esant poreikiui pagerinti mūsų maršrutų aprėptį.

Kas atsitiks mano įkainiams?

Tai dar vienas svarbus jums klausimas, ir mes neturime universalaus atsakymo. Perduodami paskyras „Iron Mountain“ mes įvertiname kiekvienus santykius atskirai, kad galėtume pateikti teisingą biudžeto scenarijų. Galime jus patikinti, kad jei įkainiai bus keičiami, mes pranešime jums iš anksto ir tada išaiškinsime jums sąskaitą-faktūrą.

Ar mano įrašai / juostos bus perkelti į naują saugyklą?

Mes perkeliame dėžes tarp mūsų objektų, tai įprasta mūsų verslo dalis. Tai atlikdami mes siekiame 100 % jūsų inventoriaus tikslumo, todėl atliekame inventorizaciją (nemokamai) kaip dalį proceso. Jei mums reikės perkelti bet kokią jūsų informaciją, mes jums pranešime apie bet kokius pasikeitimus ir sutikus Jums atliksime šį procesą.

Nuoširdžiai,
Tomas Kriščiūnas

 

Sporto rinkodaros seminare - įkvepianti patirtis

Vilniuje įvyko dar vienas Lietuvos sporto federacijų sąjungos rengiamas ciklo „Sporto rinkodara ir komunikacija“ seminaras. Šį kartą jame pranešimus skaitė naujienų portalo 15min.lt pardavimų vadovas Marius Stanevičius, UAB „Archyvų sistemos“ direktorius Tomas Kriščiūnas ir Sostinės krepšinio mokyklos direktorius Andrius Čerškus. Skaityti daugiau.

 

 

Tarptautinė archyvų diena

2015 m. birželio 9 d. AB „Archyvų sistemos“ kartu su klientais ir darbuotojais paminėjo savo profesinę šventę - Tarptautinę archyvų dieną.
Renginys vyko Šv. Kotrynos bažnyčioje.
Koncertavo GEDIMINAS GELGOTAS ir ansamblis NICO.

 

Žurnale „Žingsniai 2014“ buvo išspausdinta UAB „Confidento“ darbuotojo Giedriaus Junevičiaus istorija.

Po ilgų paieškų jam buvo pasiūlyta praktika bendrovėje „Confidento“. „Kolektyvas man labai patinka, bendradarbiai supranta juokelius, vertina sarkazmą, su jais smagu dirbti“, – giria bendradarbius. Atlikęs praktiką, Giedrius liko bendrovėje ir dirba čia jau pusantrų metų. „Čia aš pamirštu, kad esu ligonis, – sako ir pasakoja, kaip darbą bendrovėje derina su dializės procedūromis: – Pripratau prie dializės procedūrų, susitaikiau, jos – lyg mano antrosios pareigos, už kurias irgi gaunu atlyginimą, – pajuokauja ir tikina, kad jo gyvenimą labiausiai pakeitė darbas. – Kokius metus net įtarti negalėjau, kad neįgalus žmogus gali dirbti. Pasirodo, klydau, oi, kaip klydau...“ – palinguoja galvą.

Pilną straipsnį galite perskaityti čia 

 

 

 

 

UAB „Archyvų sistemos“ tapo Vilniaus moterų žolės riedulio komandos rėmėja. "Žuvėdros" žolės riedulio komanda nuo šiol vadinasi Vilniaus SŽK "Žuvėdra-Archyvų sistemos".

UAB „Archyvų sistemos“ idėja remti sportą kilo svarstant, ką galėtume duoti gero visuomenei ir savo bendruomenei.

Nuoroda į straipsnį:

http://www.sportas.info/naujienos/21460-verslininkas_pats_pasiule_parama.html

Dviguba buhalterija: kur pradingsta milijonai

UAB „Archyvų sistemos“ yra „Baltosios bangos“ narė ir norime pasidalinti "Baltosios bangos" kurtu edukaciniu video pirmuoju filmuku (iš trijų serijos). Pirmajame filmuke atskleidžiama, kas yra dviguba buhalterija ir kokią žalą kiekvienam iš mūsų daro mokesčių vengimas. Kviečiame susipažinti:






2014.03.07 Parduodame labai geros kokybės stelažus

Nebrangiai parduodame labai geros būklės naudotus mobilius stelažus:

  • Aukštis H - 3550 mm.
  • Plotis/gylis G – 700 mm.
  • Ilgis L - 7000 mm.

Kaina sutartinė.

Dėl stelažų pardavimų kreiptis:

el. paštu: lolita.misiunaite@archyvusistemos.lt 

Tel. +37065563498

Stelažų nuotraukas galite peržiūrėti čia

 

2014 m. vasario 26 d. UAB „Archyvų sistemos“ įstojo į Estonian Chamber of Commerce in Lithuania (ECC)

 

2014 m. vasario 24 d. UAB „Archyvų sistemos“ generalinis direktorius dalyvavo Estijos nepriklausomybės dienos šventiniame renginyje

 

UAB „Archyvų sistemos“ - aštuntosios metinės biuro administratorių konferencijos "Avilio valdovė" rėmėja.

Konferencijos, kuri vyks 2014-03-05, programa


UAB „Archyvų sistemos“ bendradarbiauja su Mykolo Romerio universiteto Humanitarinių mokslų institutu

UAB „Archyvų sistemos“ tęsia bendradarbiavimą su Mykolo Romerio universiteto Humanitarinių mokslų institutu. Pagal 2012 m. liepos 19 d. pasirašytą bendradarbiavimo sutartį numatyta prisidėti prie istorikų rengimo Mykolo Romerio universitete vykdant „Viešosios istorijos“ inovatyvią, pirmąją šio profilio Lietuvoje tarpdisciplinio pobūdžio bakalauro studijų programą, sudaryti galimybes būsimiesiems istorikams įmonėje atlikti praktikas. Bendrovės generalinis direktorius Tomas Kriščiūnas dalyvaus 2013 m. gegužės 28 d. suformuoto MRU Humanitarinių mokslų instituto studijų programų komiteto Istorijos studijų krypties pakomitečio veikloje.

Daugiau informacijos apie studijas MRU Humanitarinių mokslų institute galite rasti čia.

 

Norime Jus informuoti apie naują UAB „Archyvų sistemos“ teikiamą paslaugą:

Įrengto archyvo nuoma. Įrengto archyvo patalpos atitinka griežtus Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997.07.07 įsak. Nr. 35 nustatytus reikalavimus. Archyvo patalpas galime pasiūlyti įvairiam dokumentų kiekiui. Dokumentų administravimą gali atlikti tiek Jūsų įmonės darbuotojai, tiek UAB “Archyvų sistemos” darbuotojai.

Daugiau informacijos galite rasti čia.

 

2013.05.15 Akcija DAROM. Gineitiškių  ežero pakrantės tvarkymas.

Kiekvienas žmogus  - gamtos dalis, tačiau ne kiekvienas iš mūsų suprantame, kad esame ne tik gamtos dalis, tačiau dar ir turime elgtis atsakingai ir pagarbiai su gamta ir aplinka, kuri supa mūsų gyvenimą. Todėl mūsų „Archyvų sistemų“ kolektyvas ilgai nesvarstydamas nusprendė prisidėti kuo galėdami prie akcijos „Darom“.

Daugiau informacijos ir akcijos fotogaleriją rasite čia.

Taip pat norime pasidžiaugti, kad akcijos "DAROM" projekto rengėjai informaciją apie mūsų dalyvavimą akcijoje ir nuotraukas patalpino savo internetinėje svetainėje.
 
 

2012.05.16 Vilniaus centre vyko pilietinė akcija „Šioje šalyje nėra vietos „šešėliui”.

Vilniečiams keliaujant į darbą juos pasitiko Lietuvos verslininkai, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir LR Vyriausybės atstovai.

 

Norime Jus informuoti apie naujas UAB „Archyvų sistemos“ teikiamas paslaugas:

  • Saugiai sunaikiname konfidencialius dokumentus. Galime atvykti, paimti iš Jūsų didelį kiekį dokumentų ir sunaikinti. Dokumentai naikinami 3-iu saugumo lygiu, specialiu padidinto saugumo ir atitinkančiu aukščiausius kokybės ir standartų reikalavimus įrenginiu Vecoplan VAZ800.
  • Naikintinų dokumentų konteineris. Konteineriai skirti nebereikalingiems dokumentams, kurie kaupiasi Jūsų įmonėje kasdien. Konteineriai yra rakinami, po kiekvieno jų talpos išvalymo yra plombuojami. Šiuo metų naikintinų dokumentų konteinerio kaina Vilniaus mieste nuo 79Lt/mėn (kaina be PVM), dokumentus surenkant kartą per mėnesį.
  • Mobilus dokumentų naikinimas. Galime pasiūlyti konfidencialų dokumentų naikinimą Jūsų įmonės patalpose.
  • Makulatūros naikinimas. Makulatūros surinkimui galime pasiūlyti savo dėžes arba ją galime surinkti ir Jūsų taroje.
  • Kompiuterinių laikmenų saugojimas. Specialiai įrengtose saugyklose saugome duomenų laikmenas (vaizdo ir garso įrašus). CD/DVD disko (standartinė dėžutė 14x12,5x1,2cm) saugojimo kaina 3Lt/mėn (kaina be PVM). Taip pat teikiame kompiuterinių vidinių/išorinių standžiųjų diskų saugojimo paslaugą.
  • Teikiame e-archyvo paslaugą. Dokumentai skaitmenizuojami ir sudaroma paieškos sistema.

 

UAB „ARCHYVŲ SISTEMOS” – patikimas verslo partneris

Mūsų darbo kokybę įrodo ISO 9001:2008 ir ISO 14001:2004 sertifikatai.
Mūsų veikla apdrausta civilinės atsakomybės draudimu. Mes įsipareigojame išsaugoti Jūsų dokumentuose esančios informacijos konfidencialumą.
12-os metų patirtis rodo profesionalų aptarnavimo lygį bei kokybišką paslaugų suteikimą.
* Jūsų įmonei įkainis bus pritaikytas atsižvelgiant į kiekius. 
Daugiau informacijos el. paštu info@archyvusistemos.lt  arba tel. +370 655 63497; +370 65634724
 
Tikimės būti naudingi Jūsų veikloje.